Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Σχεδιάστε εύκολα με την "Ζωγραφική στα Windows7"

Πριν λίγες μέρες, καθώς διάβαζα ένα μαθησιακό γεγονός ενός φίλου-συμφοιτητή μου, παρατήρησα πως στην εικόνα που είχε κάνει printscreen για να δείξει κάποιο συγκεκριμένο σημείο χρησιμοποιούσε ένα πολύ καλοσχηματισμένο βελάκι (δείτε εδώ την εν λόγω δημοσίευση: ioSteve's eLearning blog ). Κι εγώ συνήθιζα να χρησιμοποιώ βελάκια που έβαζα με την ζωγραφική αλλά για κάποιον περίεργο λόγο ποτέ δεν μπορούσα  να τα κάνω τόσο "περίτεχνα" και κυρίως τόσο ίσια..Πάντα θα μου έφευγε μία γραμμή λίγο ακόμη και στο πιο απλό σχήμα-βελάκι.. Σκέφτηκα ότι μπορεί να είχε βρει κάποιο πρόγραμμα που είχε σχήματα και το έκανε αυτό και πήρα το θάρρος να τον ρωτήσω πως το έκανε.. Ομολογώ ότι η απάντηση με άφησε άφωνη.. Με την Ζωγραφική των Windows7.. Έχει έτοιμα βελάκια και πολλών ειδών σχήματα.. Έτοιμα..Με ένα κλικ στην οθόνη σου.. Δεν το πίστευα!!! Είχα συνηθίσει από την πιο "παλιά" Ζωγραφική που δεν είχε και τόσες ευκολίες.. Το χειρότερο είναι ότι ενώ έβαλα πρόσφατα Windows7 δεν μπήκα καν στον κόπο να ανοίξω το πρόγραμμα της Ζωγραφικής να δω τι καινούργιο έχει!! Τελοσπάντων, ας σας δείξω τώρα μερικές εικόνες για να πειστείτε και να δείτε και πόσο απλό είναι, αν και όσοι έχετε Win7 θα το ξέρετε σίγουρα, και με "κράζω" αργότερα..

Λοιπόν,όπως εύκολα μπορείτε να δείτε παρακάτω, δεν χρειάζεται να ψάξετε καθόλου για να βρείτε αυτά τα σχήματα.. Είναι μπροστά σας μόλις ανοίξετε την Ζωγραφική (που σίγουρα θα την ανοίξατε αν βάλατε τα Win7, όχι σαν κι εμένα..γκρρρ)...


Ορίστε και το "περιβόητο" βελάκι που με την παλιά Ζωγραφική έκανα 10 λεπτά να το σχεδιάσω και σε στραβή (για να πω την αλήθεια..θεόστραβη!!) version.. Τώρα με ένα κλικ στην οθόνη μου.. Φοβερό?? Ακόμη δεν μπορώ να το πιστέψω..


Κι επειδή μου άρεσε πολύ η τέλεια καινούργια μου Ζωγραφική (Που την είχα από καιρό δηλαδή και δεν το είχα πάρει χαμπάρι..γκκκκρρρρρ) , δοκίμασα και τα άλλα σχηματάκια...


Και έκανα και ολόκληρη Ζωγραφιά χρησιμοποιώντας τα έτοιμα σχήματα και λίγη φαντασία!!!Δεν είναι τέλεια???ε???


Έχω να δηλώσω πως για να κάνω αυτήν την ζωγραφιά με την old ζωγραφική και σε τόσο ίσια version, δεδομένου ότι έχω και λίγη έλλειψη αίσθησης του χώρου, θα έκανα τουλάχιστον μία ώρα.. Όσο για το συννεφάκι, ούτε λόγος.. Δεν θα υπήρχε ποτέ στην ζωγραφιά μου..

Και τώρα το "αυτο-κράξιμο"...
Μπορεί αυτό που έμαθα να μην φαίνεται και τόσο χρήσιμο, αφού γενικά δεν χρειάζεται να ζωγραφίζω περίπλοκα σχήματα και τα απλά τα έκανα και πριν με λίγο παραπάνω χάσιμο χρόνου, αλλά ήταν πολύ χρήσιμο για να συνειδητοποιήσω τα εξής. Πρώτον, αν θέλω/πρέπει να κάνω κάτι χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή, αν ξέρω έναν τρόπο να το κάνω δεν ψάχνω σχεδόν ποτέ για άλλον, ακόμη και αν ο πρώτος είναι χρονοβόρος και μου δίνει μέτριο ή και κακό αποτέλεσμα. Και δεύτερον,που ίσως να σχετίζεται και με το πρώτο, αν και έβαλα τα Windows7 που όπως είναι λογικό θα έχουν παραπάνω ευκολίες-βελτιώσεις από τα XP και τα Vista εγώ συνέχισα να τα χρησιμοποιώ με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως το πρώην λειτουργικό μου. Δεν αξιοποίησα σχεδόν καμία βελτίωση, που σίγουρα θα προσφέρουν τα Win7 απ' ότι συνειδητοποίησα, και αυτό γιατί δεν αφιέρωσα ούτε λίγο χρόνο αφότου τα εγκατέστησα για να σκανάρω έστω τα βασικά (Και ναι, θεωρώ ότι η ζωγραφική είναι ένα από τα βασικά).  Οι μόνες βελτιώσεις που αξιοποίησα είναι αυτές που ήταν σε προγράμματα που χρειάστηκα να χρησιμοποιήσω και έτυχε να πέσουν στο πέρας του mouse μου.. Καλά ίσως να γίνομαι  λίγο υπερβολική, αλλά έτσι μόνο θα αρχίσω να σκέφτομαι πως σίγουρα υπάρχει καλύτερος και πιο εύκολος τρόπος, κάθε φορά που δυσκολεύομαι να κάνω κάτι φαινομενικά απλό..Επιπλέον, θα ρίξω τώρα αυτήν την γρήγορη ματιά στο καινούργιο μου λειτουργικό και την επόμενη φορά που θα εγκαταστήσω κάτι και δεν θα το κοιτάξω καν, ελπίζω να θυμηθώ αυτά που έγραψα σήμερα και να του δώσω πέντε λεπτά να μου δείξει τι μπορεί να κάνει..

Πολλά είπα..Sorry που σας κούρασα πάλι!!
Καλό σας βράδυ and
Happy Painting!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: