Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Πώς να αποθηκεύσετε sms από κινητό NOKIA στο PC σας

Πρόσφατα έτυχε μία θεία μου να χρειάζεται να να αποθηκεύσει τα μηνύματά της από το κινητό στον υπολογιστή της γιατί περιείχαν κάποιες σημαντικές πληροφορίες που ήθελε να επεξεργαστεί.'Ετσι, λόγω το ότι, κατά τα λεγόμενά της, θα ήξερα κάτι τόσο απλό, ζήτησε την βοήθειά μου. Όμως εγώ δεν είχα ιδέα πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Ήμουν σχεδόν σίγουρη πως αυτό δεν γίνεται, όμως σκέφτηκα πως θα έπρεπε να το ψάξω λίγο πριν της απαντήσω αρνητικά. Αυτό κι έκανα. Μέτα από λίγη ώρα ψάξιμο, και γνωρίζοντας πως έχει κινητό Nokia, βρήκα ένα πρόγραμμα που λέγεται Nokia Ovi Suite  και χρησιμοποιείται από τους χρήστες των κινητών Nokia για να διαχειρίζονται τα αρχεία που έχουν στο κινητό τους και επιπλέον παρέχει  και πολλές ακόμη δυνατότητες.


Εμένα βέβαια αυτό που με ενδιέφερε ήταν να μάθω πως θα κάνω back up τα sms στον υπολογιστή. Ψάχνοντας στο internet είδα πως όντως αυτό το πρόγραμμα είχε την εν λόγω δυνατότητα και το κατέβασα αμέσως(είναι free και είναι ένα .exe αρχειάκι) και το εγκατέστησα πολύ εύκολα . Όμως, παρόλο που γενικά φαινόταν εύχρηστο πρόγραμμα, δεν μπορούσα να βρω πως ακριβώς γίνεται αυτό που ήθελα, οπότε άρχισα να ψάχνω για ένα αντίστοιχο tutorial γα να με βοηθήσει. Τελικά βρήκα ένα πολύ χρήσιμο βιντεάκι που περιέγραφε ακριβώς αυτό που ήθελα. Το βιντεάκι είναι το παρακάτω και θεώρησα πιο εύκολο και γρήγορο, ως προς την κατανόηση της διαδικασίας, να σας το παρουσιάσω, αντί  να σας κάνω μία ίσως κουραστική και δυσκολότερα κατανοητή περιγραφή με λόγια της διαδικασίας :

 
Backup Nokia phone using Ovi Suite from Gyanguru on Vimeo.

Αν θέλετε να κάνετε backup τα αρχεία σας (και συνεπώς και τα μηνύματά σας), από τις 2 επιλογές που βλέπετε στο τέλος του video πατάτε το "Back up the desired Nokia device contents to a backup file which is saved on the PC". 

Αν έχετε κινητό Nokia, πιστεύω αξίζει να κοιτάξετε και τις υπόλοιπες δυνατότητες του Ovi Suite. Ίσως σας φανεί αρκετά ενδιαφέρον και χρήσιμο, όπως φάνηκε και στην θεία μου αλλά και σε κάποιους άλλους φίλους μου που το πρότεινα και τώρα το χρησιμοποιούν αρκετά συχνά, όπως μου είπαν τουλάχιστον, εκμεταλλευόμενοι πολλές από τις "ευκολίες" που παρέχει.

Προσωπικά δεν έχω κινητό Nokia αλλά μου φάνηκε ενδιαφέρον το πρόγραμμα και έριξα μία ματιά στις δυνατότητες που έχει. Είναι από τις λίγες φορές που αφιέρωσα χρόνο για να δω παραπάνω κάτι που δεν με ενδιέφερε άμεσα (με την έννοια ότι λόγω ότι δεν έχω κάποιο κινητό αυτής της εταιρίας, δεν θα χρησιμοποιήσω). Και αυτός ο χρόνος φαίνεται πως δεν πήγε τελικά χαμένος γιατί πήρα κάποιες ιδέες για το τι δυνατότητες μπορεί να παρέχουν κάποιες εταιρίες κινητής τηλεφωνίας καθώς και τι μπορεί να κάνει ένα κινητό, κυρίως νέας τεχνολογίας. Πιστεύω πως θα υπάρχει κάποιο αντίστοιχο πρόγραμμα και από την εταιρία της δικιά μου συσκευής-κινητό.. Έκανα μία γρήγορη αναζήτηση ως τώρα, αλλά δυστυχώς δεν έχω βρήκα κάτι. Ελπίζω όμως πως αν το ψάξω λίγο παραπάνω θα βρω και για μένα κάτι αντίστοιχο, γιατί πραγματικά μου φάνηκε πολύ χρήσιμο αυτό το πρόγραμμα.. Λίγη υπομονή παραπάνω χρειάζομαι και καλύτερη τεχνική αναζήτησης (ίσως και λίγο παραπάνω free time για να κάνω την αναζήτηση) και είναι πολύ πιθανό να έχω το αποτέλεσμα που θέλω..

Δεν υπάρχουν σχόλια: