Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Κάντε την πλοήγηση σας πιο ευχάριστη και πιο έυκολη!!!!

Μία μέρα που έκανα διαλειμματάκι από το διάβασμα και βαριόμουν να περάσω πάλι το διάλειμμα μου εξερευνώντας τα προφίλ των my friends στο facebook..έπεσε το μάτι μου σε κάτι ψιλά γράμματα που είχε στην αρχική σελίδα κάτω από το μεγάλο σε όλους μας γνωστό logo της google(Μην ψάξετε να τα βρείτε!!Τουλάχιστον σε εμένα δεν τα έχει ποια..Έχει άλλα στην θέση τους). Αυτά έλεγαν για κάτι πρόσθετα στον firefox.. Ενδιαφέρον σκέφτηκα και μπήκαν να ρίξω μία ματιά..Βέβαια όπως ήταν αναμενόμενο το "μικρό" διαλειμματάκι μου κράτησε 1 ώρα αλλά το καλό είναι ότι βρήκα πολλά ενδιαφέροντα πρόσθετα που έκαναν τον browser μου πιο εμφανίσιμο και ευχάριστο αλλά κυρίως πιο εύχρηστο παρέχοντας μου πολλές ευκολίες κατά την πλοήγηση..Από τότε, κάθε φορά που έχω λίγο χρόνο μπαίνω και ψαχουλεύω τα πρόσθετα.Βρίσκω καινούργια πιο ενδιαφέροντα και αντικαθιστώ ή ενημερώνω τα παλιά.

Η διεύθυνση όπου μπορείτε να βρείτε αυτά τα πρόσθετα είναι: https://addons.mozilla.org/el/firefox/ .

Παρακάτω θα σας δείξω κάποια ενδιαφέροντα πρόσθετα που βρήκα πρόσφατα αλλά αυτό το κάνω κυρίως για να σας κινήσω το ενδιαφέρον..Σας προτείνω να ψάξετε μόνοι σας και να βρείτε αυτά που ταιριάζουν καλύτερα σε εσάς και εξυπηρετούν τις ανάγκες σας.

Μερικά, λοιπόν, πρόσθετα που έβαλα πρόσφατα είναι:
1) AnyColor:  Βαρεθήκατε τον "γαλάζιο" firefox?? Όταν εγκαταστήσετε το AnyCoror θα εμφανίζεται στον Firefox ένα μικρό εικονιδιάκι πάνω δεξιά,όπως φαίνεται και στην παρακάτω εικόνα, και πατώντας το μπορείτε με ένα κλικ δοκιμάσετε και να επιλέξετε ανάμεσα σε πάρα πολλά personas πολλών κατηγοριών!! Εγώ βάζω κάθε μέρα και ένα διαφορετικό ανάλογα με την διάθεση μου και δεν μου παίρνει ούτε 10 δευτερόλεπτα!!

Για να μην ψάχνετε να το βρείτε, πατήστε εδώ: https://addons.mozilla.org/el/firefox/addon/6991/

2) Webmail Notifier: Όποιoi και όσοι και να είναι οι λογαριασμοί mail που έχετε, τώρα θα βλέπετε με το που ανοίγετε τον firefox πόσα καινούργια mail λάβατε...Και πατώντας επάνω στο μικρό εικονιδιάκι που εμφανίζεται κάτω στον firefox (βλέπε ακόλουθη εικόνα) ανοίγει σε καινούργια σελίδα ο/οι αντίστοιχος/οι  λογαριασμοί που έχουν καινούργια mail!!! Για μένα είναι το πιο χρήσιμο πρόσθετο από όλα!! Πραγματικά με γλιτώνει από πολύ κόπο να ψάχνω συνέχεια τους 4 λογαριασμούς mail που έχω και να πληκτρολογώ και τα 4 links..




3)  VideoDownloadHelper: Κατεβάστε ό,τι βίντεο δείτε καθώς σερφάρετε (όχι μόνο στο youtube)!! Η μορφή των βίντεο είναι συμβατή με το VLC media player το όποιο σας είχα παρουσιάσει σε προηγούμενη δημοσίευση μου..Σίγουρα θα είναι συμβατό και με άλλους players απλά σας προτείνω έναν για να μην ψάχνεστε..

Αυτό το πρόσθετο έχει το καλύτερο εικονίδιο ever!!Τρισδιάστατο!!Κάθε φορά που μπαίνετε σε site με βιντεάκι που μπορεί να κατεβάσει γίνεται πολύχρωμο και στριφογυρνάει τρισδιάστατα!!!(Δυστυχώς δεν μπορούσα να σας δείξω την κίνηση σε εικόνα..)


4) 1-Click Weather: Δείτε τον καιρό στην πόλη που μένετε με το που ανοίγετε τον firefox. O καιρός εμφανίζεται στο κάτω δεξί μέρος του firefox όπως φαίνεται στην εικόνα (Note: Εδώ βλέπετε τον σημερινό και τον αυριανό καιρό όπως εμφανίζεται αυτή την στιγμή στην οθόνη μου!!)

Τα δεδομένα του καιρού προέρχονται από το http://www.weather.com. Μπορείτε να ρυθμίσετε για ποια
πόλη θέλετε να εμφανίζετε ο καιρός και  με ένα κλικ πάνω σε οποιοδήποτε από τα εικονίδια που βλέπετε στην εικόνα μπαίνετε απευθείας στο site όπου μπορείτε να δείτε τις προβλέψεις του καιρού μέχρι και για 10 μέρες αργότερα!!

5) Download Statusbar: Μπορείτε να δείτε την κατάσταση που βρίσκεται οτιδήποτε κάνετε download χωρίς extra παραθυράκια να γεμίζουν τον χώρο σας. Κάτω στον firefox εμφανίζεται μία μικρή μπάρα που βλέπετε την κατάσταση του download σας.

Όπως βλέπετε δίπλα στον τίτλο αυτού που κατεβάζετε βλέπετε πόση ώρα απομένει ακόμη μέχρι να κατέβει ολόκληρο και πόσο μέγεθος έχει το κομμάτι εκείνο που απομένει να κατεβεί.
Αν μετακινήσετε τον κέρσορά σας πάνω από τον τίτλο του κάθε download (π.χ. εδώ "Firefox Setup") βλέπετε αναλυτικές πληροφορίες για αυτό.

Πήρα φόρα και δεν σταματάω τώρα..Έχω τόσα πολλά ακόμη που θέλω να σας γράψω αλλά πρέπει να πάω και για ύπνο γιατί αύριο έχω μάθημα στις 8..μαζί με τα παιδάκια που πάνε σχολείο κι εγώ!!Και δεν έχω φτιάξει και την τσάντα μου..χιχι..
 Ελπίζω να σας κίνησα το ενδιαφέρον και να μπείτε να ψάξετε και τα υπόλοιπα (Πάρα πολλά!!) πρόσθετα!! Αυτά που σας παρουσίασα και κάποια ακόμη τα χρησιμοποιώ συνέχεια από τότε που τα έβαλα..Πολύ χρήσιμα!!
Κι όλα αυτά από μία τυχαία ανακάλυψη κατά την διάρκεια ενός, όχι και τόσο συνηθισμένου τελικά, διαλείμματος!! Γενικά άρχισα να πιστεύω, κυρίως μετά από αυτό το διάλειμμα, ότι μπορώ, και όλοι μας μπορούμε, στα διαλείμματα μας ή στον ελεύθερο χρόνο μας που νιώθουμε ότι δεν θέλουμε να κάνουμε απολύτως τίποτα, να βρίσκουμε πράγματα να ασχολούμαστε καθόλου κουραστικά αλλά παράλληλα χρήσιμα και ενδιαφέροντα!!Βέβαια αυτό δεν αφορά, ή μάλλον δεν πρέπει να αφορά, πάντα πράγματα που έχουν να κάνουν μόνο με τους υπολογιστές, αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα έξω από τα πλαίσια αυτής της δημοσίευσης...

P.S. Αν υπάρχει κάποιος που διαβάσει τέτοια ώρα αυτό το ποστ ας μου συγχωρέσει τυχόν λάθη λόγω της δύσκολης τούτης ώρας..Θα το κάνω update το πρωί..Καλό βράδυ σε όλους!!

P.S.2 Πρωί: Τελικά ήρθε το πρωί και ξαναδιάβασα το άρθρο με πολύ μεγάλο φόβο ότι χθες μέσα στην νύστα μου είχα κάνει άπειρα λάθη...Προς μεγάλη μου έκπληξη τα λάθη ήτανε λίγα..Τα έχω διορθώσει και το ποστ είναι πλέον updated!

Επιπλέον, έχω να προσθέσω ότι σήμερα παρατήρησα πως  είχα "αφήσει" στον firefox μου 2-3 πρόσθετα τα οποία δεν χρησιμοποίησα καθόλου από τότε που τα έβαλα και τα απεγκατέστησα..Δεν ξέρω γιατί δεν το είχα κάνει νωρίτερα και "φόρτωνα" τον browser μου άδικα.. Μάλλον πρέπει να καθήσω να κάνω ένα γενικό ξεκαθάρισμα των προγραμμάτων που χρησιμοποιώ και να "διώξω" όλα τα υπόποιπα.. Ελπίζω να βρω χρόνο σύντομα..
Πάλι σας ζάλισα,ε ? Συγνώμη...

Have a nice weekend!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: