Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Όχι πια άλλα unread posts !!! Διαβάστε το..

Για αλλού ταξίδευα, αλλού κατέληξα..
Όταν πήγα να βάλω κουμπάκι εγγραφής RSS στο blog μου (το είχα κάνει κ ανάρτηση πριν μία εβδομάδα περίπου) είχα συναντήσει ένα βασικό πρόβλημα. Δεν ήξερα πως να βρω το URL των RSS feeds του blog μου.Βέβαια, όταν έκανα την ανάρτηση απέφυγα να το εξηγήσω γιατί νόμιζα πως για όλους τους υπόλοιπους θα ήταν κάτι αυτονόητο ('Ηταν όντως??Ποτέ δεν έμαθα!!).
Τελοσπάντων,ας γυρίσω στο θέμα... Έψαχνα γύρω στις 2 ώρες στο internet να βρω πως γίνεται, διάβασα ένα σωρό άρθρα, μπήκα σε forum..αλλά τίποτα. Φαίνεται πως ήταν κάτι τόσο αυτονόητο που δεν άξιζε να το διευκρινίσουν. Δεν τα παράτησα όμως!!Ούτε όπως συνηθίζω να κάνω πήρα τηλέφωνο φίλους κ γνωστούς για να μου εξηγήσουν.. Είχα πεισμώσει (Ειλικρινά δεν ξέρω γιατί!!!).. Θα το έβρισκα μόνη μου, όσο χρόνο κι αν μου έπαιρνε! Έτσι τελικά μετά από πολύ ψάξιμο, κατέληξα να κατεβάσω ένα προγραμματάκι που υποστήριζαν σε ένα forum ότι βοηθάει πολύ στην διαχείριση των RSS. Σκέφτηκα "αφού βοηθάει στην διαχείριση θα βρίσκει και τα URL". Και ομολογώ πως σωστά σκέφτηκα. Αλλά ας το πάρουμε απο την αρχή.

Αφού εγκατέστησα το πρόγραμμα,το οποίο θα σας "αποκαλύψω" λίγο παρακάτω (Be pecient!!), το άνοιξα βιαστικά και άρχισα να ψάχνω για αυτό που ήθελα. Και το βρήκα γρήγορα. Απλά έκανα subscribe στα RSS του blog μου, μου εμφάνιζε κ το αντίστοιχο URL. Όμως, ευτυχώς για μένα, πριν κλείσω το πρόγραμμα το ίδιο βιαστικά όσο το άνοιξα, παρατήρησα πως το blog μου είχε αποθηκευτεί στην αριστερή μπάρα του προγράμματος και μου έγραφε πως δεν έχω καμία unread δημοσίευση.Τότε σκέφτηκα πως μάλλον το πρόγραμμα χρησίμευε για κάτι τελείως διαφορετικό απ' ότι το χρησιμοποίησα. Έκανα subscribe και στα blog κάποιων ακόμη συμφοιτητών μου για να το δοκιμάσω και μου εμφάνιζε όλες τι τελευταίες δημοσιεύσεις που δεν είχα διαβάσει!!! Εύρηκα!!! Ναι εύρηκα την λύση στο πρόβλημα μου που ήταν πως να μπορώ να μην χάνω τις νέες δημοσιεύσεις των συμφοιτητών!!! Επιπλέον το πρόγραμμα είχε πολύ καλό interface με πολλές extra δυνατότητες για την διαχείριση των  RSS που είχα κάνει subscribe!!Από τότε το χρησιμοποιώ συνέχεια!!!

Ίσως το να βρω αυτό το πρόγραμμα ήταν η ανταμοιβή μου στο πολύωρο ψάξιμο που έκανα χωρίς να "πέσω" πάλι στην εύκολη "friend ask"  λύση!!!

Αλλά ευτυχώς κατέληξα κάπου καλύτερα..
Το πρόγραμμα αυτό, λοιπόν, λέγεται FeedDemon (RSS Reader) και διατίθεται δωρεάν.

Ξεκινώντας ένα καινούργιο ταξίδι..
Σας έχω ετοιμάσει ένα screencasting για να σας δείξω την βασική λειτουργία του...(Προτείνω να το δείτε σε full screen mode)



Επιπλέον,όταν έχετε ανοιχτό το feeddemon και κάποιος κάνει ένα καινούργιο ποστ, βγαίνει ένα μικρό pop-up window (Ελπίζω να το λέω σωστά..) κάτω δεξιά στην οθόνη που σας ενημερώνει γι'αυτό!!Πολύ χρήσιμο για μένα γιατί δεν χρειάζεται να κοιτάω συνέχεια αν βγήκαν καινούργιες δημοσιεύσεις όση ώρα έχω ανοιχτό τον υπολογιστή μου. :-)

Ελπίζοντας να αποκτήσω συν-ταξιδιώτες..
Μπορείτε να κατεβάσετε το πρόγραμμα από εδώ:  http://www.feeddemon.com/

Οι δυνατότητες του προγράμματος αυτού φαίνεται, ακόμη και με μία πρώτη ματιά, ότι δεν περιορίζονται μόνο σε αυτές που σας παρουσίασα..Δυστυχώς, δεν βρήκα χρόνο ακόμη  να το ψάξω καλύτερα.. Ελπίζω κάποια στιγμή να κάνω κι άλλο ποστ αναλύοντας και κάποιες extra δυνατότητες που παρέχει.. Ως τότε, ελπίζω να σας φάνηκε αρκετά ενδιαφέρον ώστε να το ψάξετε μόνοι σας, και γαιτί όχι, να γράψετε εσείς πρώτοι ένα ποστ για την εμπειρία σας..

Ένα μεγάλο ευχαριστώ..
Μετά από δύο εβδομάδες προσπάθειας να καταφέρω να κάνω screencasting με ήχο και χωρίς κανένα αποτέλεσμα, είδα ένα screencasting μίας συμφοιτήτριά μας που χρησιμοποιούσε κάποιου είδους "συννεφάκια" για να περιγράφει της κινήσεις της στο video και παρόλο που δεν είχε ήχο, ήταν πολύ ενδιαφέρον και καθόλου βαρετό!!!Της ζήτησα να μου εξηγήσει πως το έκανε(Πολύ σωστή κίνηση!!!) και με την βοήθεια ενός καινούργιου screencasting που έκανε για να το περιγράψει (δείτε την δημοσίευση εδώ Vania's Blog), κατάφερα να κάνω κι εγώ κάτι αντίστοιχο και να σας "δώσω" επιτέλους το παραπάνω screencasting!! Ευχαριστώ πολύ!!!  

S.Ο.S. I still need help..
Επειδή  έμαθα πως όσο καλό κι αν είναι να ψάχνω μόνη μου και να βρίσκω και καινούργια πράγματα  (Έστω και τυχαία!!) , καμιά φορά είναι ιδιαίτερα σωτήριο να ζητάμε την βοήθεια κάποιου άλλου συμφοιτητή μας (Κι όχι μόνο φίλου-συμφοιτητή μας!!)..Όποιος έχει καταφέρει να κάνει screencasting με ήχο χρησιμοποιώντας το Camtasia ή οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα, αν θέλει ας γράψει ένα ποστ για το πως τα κατάφερε.. Πραγματικά θα με βοηθούσε πολύ γιατί όπως ανέφερα και παραπάνω αυτός ήταν ο αρχικός μου στόχος.. Ως τότε εγώ θα συνεχίσω το ψάξιμο..

2 σχόλια:

Vania Z είπε...

Polu wraios o tropos sopu Stella! Kaluteros apo ton antistoixo pou anevasa sto blog mou!! Tha efarmosw ton diko sou pleon!! To screencast super!! Tha ithela omws ligaki na xrisimopoieis kai to zoom an theleis na fenetai kati pio konta giati den mporousa kapoia stigmi na diakrinw kapoia stoixeia pou eixes tonisei :) kata t'alla eisai telaia ;)

G_a_St είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ :-)!!Χαίρομαι που σου άρεσε και θα το χρησιμοποιείς!!
Όσο για το zoom έχεις απόλυτο δίκιο!Απλά πριν ανεβάσω το βίντεο το είδα σε full screen και μου φάνηκε οκ γιατί εκεί τα έβλεπα όλα..και το κατάλαβα αργότερα αφού το είχα ανεβάσει ότι δεν φαινόταν καλά..
Θα το ξέρω για την επόμενη φορά!!Και πάλι thanks για την βοήθεια! :-D