Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Twitter και bit.ly..Τι δεν είχα προσέξει..

Χθες αργά το βράδυ καθώς έγραφα ένα διδακτικό γεγονός,το οποίο δεν είχα προλάβει να γράψω μέσα στην εβδομάδα,ήταν τόσο μεγάλη η νύστα μου που προσπαθούσα να κάνω ελαχιστοποίηση των κινήσεων που πρέπει να κάνω για να κάνω την ανάρτηση.Έτσι λοιπόν όταν έφτασα στο σημείο που έπρεπε να μπω στο bit.ly για να κάνω shorten το link στο άρθρο μου,ώστε έπειτα να το δημοσιεύσω στο twitter,συνειδητοποίησα πως κάτω από το text box έχει ένα κουμπάκι "share":

Τι να είναι αυτό άραγε σκέφτηκα και το πάτησα για πρώτη φορά.Είδα πως αμέσως το link μου δημοσιεύτηκε ελαχιστοποιημένο στο tweeter μου.Μα πως δεν το είχα δει τόσο καιρό;Δοκίμασα να γράψω και τον τίτλο του άρθρου μου μετά μέσα στο text box και είδα πως αυτό βρίσκει ποια είναι η διεύθυνση που χρειάζεται σύμπτυξη και κάνει την δημοσίευση στο twiτter έχοντας αντικαταστήσει με το συμπτυγμένο link.

Συνειδητοποίησα τότε πως με αυτό θα μπορούσα να γράψω όλη την ανάρτηση μου που ήθελα να κάνω στο twitter στο text box και να την μοιραστώ κατευθείαν στο twitter.Δηλαδή αυτό που ως τώρα έκανα σε ένα σωρό κινήσεις:
άνοιγμα του twitter,copy-paste στο twitter τον τίτλο του άρθρου, copy-paste το link στο bit.ly και copy-paste το συμπτυγμένο link από το bit.ly πίσω στο twitter το οποίο είχα ήδη αφήσει ανοιχτό σε άλλη σελίδα και τέλος πατώντας το κουμπί "tweet"  να καταφέρνω επιτέλους να κάνω την δημοσίευση μου,
τώρα θα το έκανα με ελάχιστες κινήσεις χωρίς καν να χρειαστεί να ανοίξω το twitter και να χάσω και extra χρόνο για να πηγαίνω από την μία σελίδα στην άλλη.
Έτσι απλά έκανα copy-paste τον τίτλο και την διεύθυνση της ανάρτησης στο text box του bit.ly και πάτησα share..
Πολύ λιγότερη φασαρία έτσι!!!

Σήμερα το πρωί το είπα σε κάποιους φίλους μου που χρησιμοποιούν το bit.ly και συνειδητοποίησα πως όλοι το ήξεραν!!!Οπότε πιστεύω πως θα το ξέρετε και όλοι εσείς ή (ελπίζω) σχεδόν όλοι εσείς.
Μα πως γίνεται να μην το είχα προσέξει τόσο καιρό;Πραγματικά δεν είχα παρατηρήσει καν ότι υπάρχει το κουμπί,παρόλο που είχα μπει στο bit.ly ένα σωρό φορές.Αυτό αποδεικνύει πως για ακόμη μία φορά, αφού ήξερα να κάνω κάτι με έναν τρόπο, έστω και αρκετά χρονοβόρο,δεν έψαξα να βρω κάποιο καλύτερο και πιο γρήγορο τρόπο.Επιπλέον,το bit.ly άρχισα να το χρησιμοποιώ μετά από την προτροπή του καθηγητή μου στην διδακτική για να κάνω shorten τα link μου και αφού βρήκα πως γίνεται αυτό,δεν κοίταξα τι άλλες δυνατότητες που μπορεί να είχε αυτό το site,ούτε καν τι ευκολίες που  ίσως θα πρόσφερε σε σχέση με το twitter ώστε να διαλέξει να το προτείνει και αρκετά επίμονα θα έλεγα.

Νομίζω πως πρέπει να αλλάξω γενικώς τακτική για τον τρόπο που μαθαίνω να χρησιμοποιώ τον υπολογιστή.Να δίνω περισσότερη προσοχή σε εργαλεία και εφαρμογές που μου φαίνονται εύκολα.Και να προσπαθώ,όχι απλά να χρησιμοποιώ ένα πρόγραμμα για να κάνω την δουλειά μου,αλλά να το χρησιμοποιώ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να κάνω αυτό που θέλω καλύτερα και κυρίως πιο γρήγορα και πιο αποδοτικά,ακόμη και αν στην αρχή μου πάρει λίγο περισσότερο χρόνο για να το μάθω.

6 σχόλια:

gp είπε...

μπράβο, ακριβώς αυτό είναι ένα μαθησιακό γεγονός, πολύ ωραία περιγραφή. Δεν χρειάζεται στα τελικά συμπεράσματά σας να είστε ιδιαίτερα αισιόδοξοι για το ότι θα αλλάξετε! τα πράγματα ίσως είναι λίγο πιο δύσκολα...

G_a_St είπε...

Χαίρομαι πολύ που ακούω ότι είναι καλό έτσι!!Όταν είδα το τελικό αποτέλεσμα φοβήθηκα πως μιλούσα πολύ περισσότερο για μένα απ'ότι έπρεπε και πολύ λιγότερο γαι το μαθησιακό γεγονός και αυτό ήταν λάθος..

G_a_St είπε...

Και ναι,τα πράγματα ίσως είναι ΠΟΛΥ πιο δύσκολα..Αλλά θα το προσπαθήσω, γιατί ένιωσα πολύ χαζή που δεν είχα προσέξει κάτι που ήταν τόσο αυτοννόητο ότι θα υπήρχε..

makmad είπε...

h alitheia einai oti k egw molis to diavasa se esena to edwsa simasia pragmatika glitwneis poli xrono etsi

Ανώνυμος είπε...

Episis den xreiazetai na kaneis copy-paste tipota..aplws vale to antistoixo add-on ston browser pou xrisimopoieis kai patwntas to koumpi tou tha sou to eixe etoimo gia tweet. Dld kai ton titlo tha eixe kai to short URL.

Gia na vreis to add-on mpes sto bit.ly kai meta pata Tools

G_a_St είπε...

@marieta: Χαίρομαι που το ακούω γιατί νομιζα ότι ήμουν η μόνη που δεν το είχε δει..
Κοίτα και το σχόλιο από κατω.Γλιτώνεις ακόμη πιο πολύ χρόνο έτσι..

@virgilinweb: Πολύ χρήσιμο!!Ευχαριστώ!!