Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Δεν σου παίζουν οι ταινίες High Definition?Για κοίτα εδώ...

Είχα και εγώ το πρόβλημα αυτό με τις ταινίες High Definition. Συγκεκριμένα με τα αρχεία .mkv.Είχα κατεβάσει το VLC player αλλά κάποιες παίζανε, κάποιες άλλες όχι, άλλες κολλούσανε λίγο και άλλες αρκετά. Έψαξα λοιπόν στο internet για να δω τι φταίει και είδα ότι πολλοί μιλούσανε για τα codecs.
Τι είναι λοιπόν τα codecs? Είναι απλά οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιεί ο υπολογιστής μας για να αποκωδικοποιήσει τα βίντεο.Μετά από ψάξιμο μερικών ωρών και αφού είχα κατεβάσει και εγκαταστήσει διάφορα πακέτα με codecs, κατέληξα στο ότι το πιο πλήρες πακέτο με codecs είναι το πακέτο που προσφέρει το media player classic. Μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Οδηγίες εγκατάστασης:
Απλά αφήστε το να κάνει την default εγκατάσταση. Μπορείτε μάλιστα να επιλέξετε και εγκατάσταση ενός ή και των δύο players που περιλαμβάνονται του
media player classic και του BS player,όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα:

Ακόμα και κανένα όμως να μην βάλετε, το VLC θα μπορεί να βλέπει πλέον τα codecs αυτά και να παίζει μια χαρά χωρίς κολλήματα full hd ταινίες(μέχρι και 1080p).
Πραγματικά από τότε που το έβαλα δεν έχει βρεθεί ούτε ένα βίντεο που να μην μου παίζει. Δοκιμάστε το!!

Some comments:
Είδα από έναν φίλο μου που είχε πιο παλιό υπολογιστή από τον δικό μου πως τα έπαιζε κανονικά τα video αυτά χωρίς κολλήματα. Έτσι λοιπόν άρχισα να ψάχνω στο google για φράσεις όπως: "hd movies problem" ή ''mkv lag" και τέτοια. Διαβάζοντας μερικά post από παιδιά που είχαν παρόμοια προβλήματα, μου παρουσιάστηκε η έννοια του codec, οπότε έψαξα και στη wikipedia για να δω τι ακριβώς είναι.
Πλέον ήξερα τι έψαχνα και πατούσα στο google "codec download", "best codecs" και λοιπά. Στην αρχή μου έβγαζε διάφορα sites που προσφέρανε κάποια μόνο codecs μεμονωμένα. Δοκίμασα και έβαλα μερικά. Ένα μάλιστα που εγκατέστησα, αν και μου έπαιζε τα .mkv αρχεία καλά , μου χάλασε τα υπόλοιπα video οπότε το έβγαλα. Μέχρι που δοκίμασα το media player classic codec pack το οποίο μου έπαιζε όλες τις ταινίες.

2 σχόλια:

gp είπε...

Πως έψαξες και γιατί είσαι σίγουρος ότι είναι ένα από τα καλύτερα;

PS. Ρύθμισε το κουμπάκι για το twitter, γιατί δείχνει σε άλλο χρήστη

G_a_St είπε...

Έχω κάνει κάποια επιπλέον σχόλια στην ανάρτηση μου που πιστεύω ότι δίνουν μια καλύτερη εικόνα για το πως κινήθηκε η αναζήτηση μου και πως κατέληξα στο συγκεκριμένο codec pack.

P.S. Ευχαριστώ πολύ για την παρατήρηση για το twitter-button.Απορώ πως δεν το είχα προσέξει τόσο καιρό..