Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Μια μικρή ρύθμιση "Παροχής Ενέργειας"

Πρόσφατα έκανα format και έβαλα τα windows 7 και ενώ άφησα τον υπολογιστή μου αναμμένο για 2 ωρίτσες, όταν γύρισα τον βρήκα κλειστό. Θυμήθηκα λοιπόν πως δεν είχα πειράξει τις ρυθμίσεις ενέργειας. Γι’ αυτό έψαξα λίγο μόνη μου στις ρυθμίσεις του πίνακα ελέγχου και μετά από λίγη ώρα, βρήκα την αντίστοιχη ρύθμιση (οι κατασκευαστές των Windows 7 προσπάθησαν να την κρύψουν/χαντακώσουν αρκετά καλά).
Πάμε λοιπόν:
Έναρξη-> Πίνακας ελέγχου-> Σύστημα και Ασφάλεια-> Επιλογές παροχής Ενέργειας-> Επιλογή χρόνου μετάβασης σε αναστολή λειτουργίας και επιλέγουμε τον επιθυμητό χρόνο. Το μεγαλύτερο που μπορείς να επιλέξεις είναι "5 ώρες" οπότε επειδή εγώ θέλω να αφήνω τον υπολογιστή μου ολόκληρο το βράδυ καμιά φορά ανοιχτό, επέλεξα "Ποτέ". Πατάμε "Αποθήκευση αλλαγών" και είμαστε έτοιμοι.



Γιατί και πως το έμαθα:
Όπως είπα και πιο πάνω, έπαθα και έμαθα! Πως? Ψάχνοντας λίγη ώρα μόνη μου. Ήξερα πως υπήρχε η αντίστοιχη επιλογή στα windows Vista που είχα παλιά (Για λίγο μόνο ευτυχώς..χιχι) οπότε ήμουν σίγουρη πως θα υπήρχε και στα windows 7, απλά έπρεπε μόνο να την βρω. Αφού μιλάμε για ρύθμιση στα windows προφανώς και πρόκειται για τον μοναδικό τρόπο που μπορεί να γίνει αυτό. Δεν δυσκολεύτηκα καθόλου και αν ακολουθήσετε τα βήματα δεν θα δυσκολευτείτε ούτε και εσείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: